Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-19, 10:11   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men det er jo ikke det som et problemet. Han kalles mørkemann og den verste typen politiker, særlig i media. Det er tøysete og helt unødvendig.

Lederen i Stavanger Aftenblad skiller ikke på det. Den hevder at kritikken er storm i vannglass. Det er mange, inklusive meg, som er helt uenig i det.

Ja - tvillingabort er et helt marginellt problem. Men det at vår regjeringssjef synes det er greit å legge kvinners selvbestemmelse på bordet i regjeringsforhandlinger, er for meg IKKE et marginalt problem - jeg synes det er skikkelig bekymringsfullt. Det er ikke første gangen hun gjør det heller.

Jeg er forøvrig helt enig i at man skal la være å kalle ham mørkemann. Men jeg er ikke enig i at dette ikke er noe vi skal ha en stor debatt om.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat