Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-19, 23:33   #106
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Sukk. Jeg "flyr ikke i strupen" på rine. Jeg skriver at jeg syns det er merkelig å en persons økonomiske status som ett av to hovedkriterium for å la en sak ligge eller ei.

Du syns visst det er helt akseptabelt å omtale meg som en person som ikke er "normalt oppegående, høflige mennesker med sosiale antenner noenlunde intakt". Da tror jeg rett og slett at akkurat denne tråden er over for min del.

Ja, vet du, hvis du virkelig går rundt og kaller folk tyv hvis de uten å være klar over det får med seg noe som ikke er sitt, så må jeg innrømme at jeg mistenker noe korte sosiale antenner ja. Du må i alle fall være forberedt på å få en del negative reaksjoner fra folk du beskylder for tyveri, under de forutsetningene. Men det tror jeg faktisk ikke du gjør, jeg tror (håper) ikke du kaller andre foreldre for tyver hvis de har tatt med seg feil regnbukse fra garderoben o.l. Jeg tror at du også skjønner såpass, og har bedre sosiale antenner enn som så, og at du bare gjør deg litt vanskelig .

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-02-19 kl 23:44.
My er ikke aktiv   Svar med sitat