Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-19, 10:09   #110
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg er forresten ganske paff over at så mange reagerer så voldsomt over at jeg kaller denne svigerinnen for en tyv. En tyv er en person som tar noe som tilhører andre. Denne togbanen har svigerinnen tatt og lagt ut for salg som om det var hennes. Er hun ikke tyv fordi hun kanskje muligens tok feil og trodde at togbanen var hennes? Jeg kan ikke se at definisjonen av "tyv" ikke også rommer den muligheten.

Really, du er paff? Jeg mener at allmennoppfatningen av tyv innebærer et visst overlegg. Det er heller ikke en definisjon som er nøytral, de aller fleste vil bli støtt over å bli kalt tyv, enten det er berettiget eller ei. Du vet ingenting om svigerinnen, forholdet mellom henne og Inagh og grunnene til det er greiest å la dette fare. Hadde du likt det om jeg f.eks. kalte barnet ditt "tyv" basert på et innlegg du skrev som ikke egentlig ga noen opplysninger om situasjonen og hva som egentlig hadde skjedd? Annet enn det jeg valgte å lese mellom linjene som muligens ikke sto der i det hele tatt? Eller hadde det føltes helt peachy?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat