Tråd: Veldedighet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-24, 09:51   #60
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.183
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldedighet?

Jeg gir mye til veldedighet, både store organisasjoner, minnegaver og lokale formål og initiativ.
Jeg er medlem og gir fast til Kreftforeningen og Nasjonalforeningen.
Faste gaver til Leger uten grenser, Redd barna, Kirkens Bymisjon og Amnesty.
I fjor gikk det også en stor sum til familien jeg fikk i Gi en jul, samt kjøp av div. undertøy og hygieneprodukter til det lokale flyktningmottaket.
Ellers betaler jeg fotballaget for henting av juletre som jeg allerede har brent i ovnen. kjøper lodd, vasketuer og hva enn disse lokale lag og foreninger selger, og bidrar ofte når lokale innen rusomsorgen legger ut at de har brukere som står i ei knipe.
Alle panteflasker blir også samlet og gitt til lag og foreningers innsamlinger.
Når jeg er på loppis som drives veldedig er jeg raus og betaler adskillig mer enn summen ble.

Til slutt vil jeg slå et slag for medlemskap i de store organisasjonene. Mange av disse driver et stort politisk arbeid og driver frem saker som er til gode for sin gruppe. Det er enormt viktig å kunne vise til medlemsmasse og hvor mange man jobber for i slike politiske prosesser, så medlemskap er virkelig noe å vurdere om man har en organisasjon en brenner sterkt for.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat