Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-16, 19:36   #91
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg skal ikke si noe om Johaug spesifikt, men jeg har sagt lenge at jeg synes det er utrolig naivt å tenke at "alle andre" kan finne på å dope seg, mens norske idrettsutøvere er gullende rene. Jeg ser ingen grunn til å tro at ikke doping skjer i Norge også.

Eg har og lenge tenkt det same. Særleg når det gong på gong viser seg at dei norske utøvarane er på nivå med folk som blir tatt i doping. Det eg trur er meir sannsynleg er at den norske skisporten har ressurser og økonomi til å vere i forkant og vere så oppdatert at dei bruker metoder som ikkje er registrert ennå.


Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg aner ikke hva du ønsker å diskutere videre? Hva er det vi er uenige? Ja, det juridiske ansvaret er en ting men vi er uenige i at vanlige idrettsutøvere også bør ha lege og ekspertkunnskap nødvendig for å dobbeltsjekke om det ekspertene gir de er ulovlig eller ikke?
Jeg mener det er hinsides å forvente at utøvere selv skal ha oversikt og kunnskap om dette. Det er uhyrlig omfattende, komplisert og krever egen lang utdanning.

Men vi kan gjerne være uenige. :-)

Folk flest har jo ansvar - vi har for eksempel alle ansvar for å sette oss inn i det nye regelverket for medisinbruk og bilkøyring.

Men eg er vel einig med dei som seier at dei trur salven er kamuflasje og ikkje det ho eigentleg har fått utslag på. Eg ser på det dom usannsynleg at nordmenn er så mykje ærligare enn alle andre.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat