Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-17, 09:51   #75
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns i prinsippet "not all men" er ganske viktig å påpeke, avhengig av hvordan det gjøres, selvsagt (har ikke sett lenkene enda). Jeg syns det er kjempeviktig at anstendige normale mannfolk står opp og sier "vettuhva, sånt er jo helt hårreisende oppførsel, sånt driver ikke normale folk med! Jeg sender ikke dickpicks og hvis du gjør det så syns jeg du skal slutte!!"

De burde kanskje heller anerkjenne kvinners historier og kjefte på dem som oppfører seg som idioter, fremfor å sutre om at dette handler om dem på noe vis. Min svært respektfulle mann som aldri har kløpet så mye som en pupp uten entusiastisk samtykke, ville aldri kommet på å skrive #NotAllMen eller snufset noe om at det finnes kvinnelige overgripere.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat