Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-18, 00:18   #33
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PC eller Mac til vgs?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Dumt at maskinen ikke svarer til forventningene. Men er det samme maskinen som jeg viser til? Jeg syns ikke i utgangspunktet at 8GB RAM og 256 GB SSD-disk er lite. Det er det samme som jeg har på jobb.

Denne ble kjøpt i fjor, så mulig det var en annen spesifikasjon da (jeg er på ferie, så har ikke maskina her)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia

Også syns jeg det er merkelig å klage over at maskinen bare kjører tekstbehandling, mail og nettleser. Hva annet trenger de på skolen, mener du? (De som går vanlig studiespes, altså.)

Nei, knotete forklart, det var jeg som tok med meg PC-en på jobb, og disse tingene opplevdes som tregt. Poenget var at jeg ikke gjorde noe spesielt avansert, og det opplevdes som knotete. Jeg bruker masse forskjellige maskiner når jeg jobber - jeg jobber ikke lokalt uansett, så det spiller ingen rolle hvilken pc/mac jeg bruker.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 17-07-18 kl 00:19. Årsak: har -> her
him er ikke aktiv   Svar med sitat