Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-18, 23:12   #67
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Jeg hadde ikke vært bekymret for det sosiale aspektet hvis dette gjaldt f.eks min eldstes barneskoleklasse. Hadde det vært i min egen ungdomsskoleklasse ville garantert noen holdt for nesa og sagt ææææsj hvis de fikk matpakken til en person som ingen likte. Uansett hva som var i matpakken. Om episoden ville gjort mye fra eller til det som ellers ble gjort mot de minst populære vet jeg ikke, men det ville i alle fall føyd seg inn i rekken og vært nok et bidrag. Men som flere også påpeker, det avhenger av miljøet i klassen og heldigvis er det ikke slik overalt. Jeg antar at læreren har en viss ide om dette. Jeg håper i alle fall det.

Det hygieniske aspektet hadde jeg ikke ofret en tanke. Heller ikke om mitt eget barn hadde fått en matpakke han eller hun ikke likte. Barnet hadde fått streng beskjed på forhånd om å gjøre gode miner til slett spill, fake it till you make it, har du ikke sjans om å få det ned så lat som, og være veldig diskret om du kaster det. Og gjør for all del ikke noe nummer ut av det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat