Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-14, 11:52   #48
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Birken-syklister sendt til sykehus. Trodde vaskemiddel var sportsdrikk

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Når jeg hørte om dette så tenkte jeg at de neppe kunne ha vasket et klesplass i sitt liv, og at dette er en effektfull straff for slik latskap. Veldig satt på spissen da, men hallo... hvem lærer seg ikke å sette på en vaskemaskin en eller annen gang i løpet av livet????

Strengt tatt har dette ingenting med om man har lært seg å sette på en vaskemaskin eller ikke.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Man kan også lure på hvem som tar seg av shoppingen i disse hjemme, siden de ikke dro kjensel på den velkjente OMO-logoen. Tror ingen som handler vaskemidler på regelmessig basis ikke vet hva det er....

OMO-logoen er velkjent. Dette produktet som er merket med aktiv&sport er ikke like velkjent. Jeg er har ansvaret for klesvask her hjemme, men jeg hadde ikke sett dette produktet før i sommer. Jeg er ikke spesielt opptatt av reklame og plukker som regel med meg det mest kjente om jeg handler. Som regel er det mannen som gjør innkjøp.

Jeg humret også over saken. Den har jo et smått komisk preg. Allikevel, jeg synes ikke det er helt på trynet. Flasken ble delt ut når startnummer ble hentet. Som regel er det drikke eller noe annet man da får. Ikke vaskemiddel til klærne. Hva skal man med det over fjellet, liksom?

Så tja, komisk, men ikke idiotisk. Jeg tipper dette var menn med nervene i helspenn som hadde tankene sine et helt annet sted.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat