Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 12:19   #12
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Informasjon om hvordan mat "virker"

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Har Nordstrand masse hjelp hjemme, altså? Jeg har bare merket meg at hun har relativt store barn, og vel har (hatt) delt omsorg for fem av seks barn.

Når jeg googler henne så får jeg opp "Lege, 6-barns mor og livsnyter", da oppfatter jeg at det å være mor er en viktig del av hennes kompetanse (noe som jeg er enig i kan være en viktig, men trenger ikke å være det). Hun har au pair og vaskehjelp. Nå kjenner jeg ikke henne så "masse" hjelp var jo litt sleivete sagt. (Vi for vår del både har hatt og ikke hatt vaskehjelp, og det er veldig liten forskjell i arbeidsmengden, men på hvor skittent det er derimot ... )

Det jeg reagerer på er at når jeg har lest intervjuer med henne, er at jeg oppfatter henne som "alt er mulig", noe som jeg synes er litt ... bråkjekt. Andre må kanskje prioritere henting i barnehage fremfor å lage mat?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat