Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-21, 08:32   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rådgivning - studiespes vs yrkesfag

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Litt på sida men kanskje nokon her veit.

Korleis fungere ekstrapoeng for kompetanse på idrettslinje? Eg har ei i hus som er stressa på at eit bra karaktersnitt ikkje er godt nok fordi det er fleire i landslagsskulen som seier det får MANGE ekstrapoeng. Mi datter er ikkje god nok til å få vurdering i sin sport då ho ikkje er på kretslag. Nokon som veit?

Dette varierer fra fylke til fylke. I Oslo så fungerer inntaket på toppidrett fotball slik at halvparten av elevene tas inn på karakter og den andre halvdelen på ferdigheter. På laget mitt kom ikke hun med 5,1 inn, men det gjorde hun med 5,6.

Alle som søker må få flere enn én trener til å skrive attest som beskriver atferd på trening, motivasjon, ferdigheter og lagånd. Det gjennomføres også en prøvetrening. Men jeg er ikke kjent med at det gis noen poeng som kommuniseres utad på dette området. De jeg kjenner som har kommet inn på denne kvoten er landslagsspillere eller av de beste på kretslaget. (Jeg kjenner bare jentespillere.)

Hos dere høres det ut til å være et annet system, men det må det da ligge informasjon om på nettsidene til fylkeskommunen? Hos oss ble dette utførlig informert om på "digital åpen dag" til den skolen det gjaldt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat