Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-21, 13:09   #51
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg tenker i alle fall han er skyldig gitt at:
a) Han er dømt
b) Han har fått avslag på avslag på å gjennopta saken
c) Det anbefales forvaring videre

Hvis han ikke er skyldig, er det langt mer enn at han er "uskyldig dømt" en - 1 - gang. (<- så litt diskusjon om ordbruken, men håper det er forståelig)
Nei, jeg tror heller ikke gjenoptakelsen skyldes kampanje, men jeg tenker det er "sunt" (riktig?) at påtalemyndigheten får komme til ordet på en annen måte enn de gjør i dag med tanke på denne type saker. Det er jo tross alt 20 år siden, og det at han har fått hatt en monolog i 20 år gir en bias.
Det at han var alene ble tilbakebevist av tidslinjen, han hadde rett og slett ikke rukket alt om han var alene.


Men er ikke det med tidslinjen også er problem mht mobildata? At han ikke kunne rukket det i det tidsrommet som mobilen var utenfor basestasjonen til Baneheia? Eller har jeg misforstått?

Men jeg begriper heller ikke at en person skal ha greid å drepe begge jentene.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat