Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-21, 10:52   #71
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Veldig overraskende at VK begjærer seg løslatt. Han har hele tiden sagt at han ikke går ut av fengsel før han er frikjent. Kriminalomsorgen ønsker han ikke løslatt. Han kunne i teorien søke om løslatelse i september 2021.

Jeg vil tro at han har tatt denne beslutningen i samråd med sine advokater. Dersom de ikke vinner frem nå, tror jeg saken havner i Haag. 2 av 3 saker Klomsæt har hatt der er vunnet frem. Så dette er nok bare starten på en prosess.

Klomsæt er en kontroversiell advokat, han tar i saker ingen andre vil ha.

En annen sak jeg har måtte lese litt om i helgen er Lilandsaken, han ble også frikjent etter å ha sonet i 24 år for et drap han ikke hadde begått. Han fikk nærmere 14 mill i erstatning 1994. Så grove justismord har forekommet i Norge.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 22-02-21 kl 11:10.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat