Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-17, 23:43   #138
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.122
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Det skal bli spennende å teste ut humanistisk konfirmasjon og opplegget rundt. Min eldste valgte kirkelig konfirmasjon, så det vet jeg hva går ut på. Heldigvis for meg så slipper jeg nå å være med på slike ting som presentajonsgudsteneste og infomøter i kirken (jeg er ikke medlem av statskirken og får lettere utslett av å være der, dessverre).

Opplegget til human-etisk forbund starter ikke før 1.februar, så her er det lite som skjer framover. Det kostet forresten 2200, men lurer på om det var 3500 for ikke-medlemmer. Jeg er medlem siden jeg giftet meg humanistisk i fjor. Er personlig ikke spesielt opptatt å være medlem i noe som helst tro-livssynsamfunn (er selv ikke konfirmert).

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat