Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-18, 18:29   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølvpuss - finnes det et vidundermiddel?

Jeg har en boks med flytende illeluktende sølvpuss som jeg kjøpte på gullsmeden for mange år siden. Jeg bruker den til forgyllet og oksydert, og alt blir blankt og fint. Den er dessverre ikke i salg lenger fordi den er kreftfremkallende.

SÅ, i går prøvde jeg et tips (mulig det står i tråden): jeg kledde en liten langpanne med aluminiumsfolie, fylte på med kokvarmt vann og tre teskjeer bakepulver. Jeg la sølvet oppi (kakegafler, en sølje og et armbånd), lot det ligge i to-tre timer og alt ble blankt og pent.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat