Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-10, 18:44   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenheng mellom mye nettsurfing og depresjon?

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Dette er bare synsing:

Jeg har nettet i mange år. Minst 10. På den tiden har jeg lært mange å kjenne, og jeg ser helt klart et mønster.

Jeg merker også godt på meg selv at jeg blir lat, passiv, agressiv og nedstemt av å sitte for mye ved datamaskin, derfor har jeg i grunnen sluttet. Tar meg en dag en gang i blant, og koser meg med noen spill, men i motsetning til før, sitter jeg veldig lite nå. Minimalt.

Men ser du mye på TV da?
Jeg ser minimalt på tv, for jeg syntes internett er mer spennende. Det er mange jeg kjenner som er litt sånn "du er på nett HELE tiden du". Jeg er ikke det altså, men jeg sitter heller ikke å følger med på fire tvserier etc. Kan ikke helt se at det skal være noe mer givende egentlig, tvert i mot.

Klarer man ikke gjøre noe som er passiviserende, så er jeg derimot imponert.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat