Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-18, 20:55   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Skovby har mange fine bord, men de koster litt ��

Skovby utgår. Hadde vi ikke skullet leie ut, så kanskje, men jeg kjøper ikke et knalldyrt bord og så er redd for at det kan få skader...


Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi har hatt Norden slagbord som ekstrabord, og selv om jeg hadde ønsket meg det lenge røyk det fort ut igjen. Makan til upraktisk bord å spise ved. Bordbein i veien uansett hvordan man satt.

Hm, ja, det er sant. Vi har et liknende i utebord og det er jo litt klønete med de bena... Men usikker hvordan vi skal løse det ellers


Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi har DT20 med hele 4 illeggsplater tilgjengelig (har samme bord hjemme og på hytten. Det er kanskje for stort til hverdags for dere og er ikke heller veldig rimelig, men vi er superfornøyde. Må kjøpes når de har salg.

https://www.bolia.com/nb-no/mobler/s...d/?Family=DT20

Det var fint, men det er nesten like stort som Ikea Norden. Og kr 30.000,- er jeg ikke så interessert i å betale

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Vi har bord til seks til vanlig (noe fra ikea, husker ikke). Det kan trekkes ut så det er plass til 10-12 stk. Hvis vi er flere så har vi noen bukker med justerbar høyde og en mdf-plate som kan legges oppå. Tar lite plass når det ikke er i bruk (eller platen er jo diger, men kan stå bak en hylle). Vet ikke helt hvor bukkene er fra, er pappa som har fikset, men tipper de er fra et byggevarehus eller noe.

Det er ikke verdens vakreste løsning, men det syns jo ikke så godt når man har på duk.

Bukker og plate er en løsning som kan funke hvis vi ikke finner en bordløsning. Mellomste har justerbare bukker fra Ikea til pulten sin.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat