Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-15, 15:15   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen prøvd kjemisk peeling hjemme?

Man skal alltid prøve ut et lite område før man bruker Baby Foot også. Den inneholder for øvrig acetylsalisylsyre, og det er ikke slik at syre er syre, liksom.

Men seff, har du lyst til å syrebrenne vekk ene hudlaget ditt be my guest. Jeg ville nok heller prøvd å skrubbe ryggen jevnlig, og ellers lært meg å leve med føflekker, fregner og arr. Jeg skjønner at det ikke er lett altså, og at det er lett å få komplekser for slikt. Men i det lange løp tror jeg det er bedre enn å potensielt skade huden enda mer.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 30-06-15 kl 15:22. Årsak: tillegg
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat