Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-18, 17:53   #244
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg fikk kanskje ikke med meg hele sammenhengen, men i går hørte jeg et intervju hvor Sandberg forsøkte å vinkle det sånn at han hadde måttet gå av fordi han hadde fått seg utenlandsk kjæreste. Vel, vel ... det er IKKE hovedårsaken, nei.

FrP ville nok gjort betraktelig mer for å berge ham hvis han ikke hadde leflet med islam. Så i hans virkelighet er det nok riktig.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mer enn at hun ikke liker brungrumset - det tror jeg Siv har innfunnet seg med for lenge siden - så er problemet med Sylvi Listhaug at hun er veldig, veldig vanskelig å jobbe med [...]

Dere virker fryktelig sikre på at Jensen misliker brungrumset? Jeg har inntrykk av at både hun og Solberg er enige i en god del av de "innvandrerkritiske" argumentene.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat