Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-18, 11:19   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi slår alltid av airbag hvis noen sitter i passasjersetet, men jeg er usikker på hvor lenge vi skal gjøre det. Mener det er her på FP jeg lærte at barn ikke har noen nytte av airbag før de er 14 år (og at det går på alder, ikke høyde/vekt)?

Jeg tenker at dette ikke bare er en aldersting. Snuppa mi er 13,5 år. På håndballaget hennes er det høydevariasjon på laget fra 140 til 180 cm. Og kroppsbygning varierer også enormt. Noen har masse muskler, mens andre er tynne som streker. Så når man nærmer seg grenser, så må det være mulig å utvise skjønn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat