Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-18, 09:15   #164
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, skjønte det, poenget var bare at jeg har en tendens til å tenke at det sikkert har en logisk grunn når folk oppfører seg litt utenom det vanlige, og tenker ofte ikke mer over det. Reagerer mer på de som kommenterer andres hamstring enn på de som hamstrer. Det gjelder også de som fyller vogna med kjøttdeig o.l.

Den logiske grunnen til han som tok tre av de fire eggene jeg hadde laget var at han hadde lyst på tre egg, så da tok han det. (Mitt manglende pokerfjes klarte ikke å skjule reaksjonen min, så han "forklarte" seg. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat