Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-18, 17:55   #92
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Angående det å se om barneskolebarn rekker skolen, eller får gjort lekser. Det er jo en del av det å lære å ta ansvar selv tenker jeg. Dersom de kommer for seint til skolen en periode på barneskolen så er det jo strengt tatt ikke så farlig, litt flaut kanskje og dumt for læreren om klassen alltid må vente på samme elev. Men tanken min er at de da lærer at de må sørge for å rekke skolen og få gjort leksene, før de kommer så langt at forsentkomming og ugjorte leksern faktisk får konsekvenser.

Merket for øvrig at et vennepar ble frustrert og bekymret over at barnet ikke kom rett hjem fra skolen da de begynte å gå hjem alene. Hos oss var det ingen hjemme, som kunne savne barnet før etter noen timer. Heldigvis har ingen druknet eller blitt kidnappet på veien og jeg har heller ikke bekymret meg nevneverdig for det.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat