Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-13, 09:05   #57
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Synes dere det er galt med bare en fraværsdag pga en once-in-a-lifetime-opplevelse?

Dette er en once-in-a-lifetime-opplevelse for én gruppe elever. Hva med de andre? Skal de få ta fri når deres artister kommer til Oslo? Hvor mange elever må like artisten for at det skal være ok å flytte tentamen/få ta fri neste gang?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes ikke det, men med de andre diskusjonene friskt i minne overrasker det meg at så mange ser ut til å mene at en JB-konsert er godt for sjela. Det er ikke greit å ta en dag fri for å besøke slekt og venner, eller reise noe sted sammen med familien, mener å huske at bare begravelse var gyldig nok grunn til å søke seg fri fra skolen, men Justin B er altså ok?

Ikke sant? Det er en grunn til at CNN har fanget opp dette. Jeg synes det er skikkelig sært.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat