Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-18, 09:17   #53
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det veldig dyrt å la lysene stå på i alle rom? Pluss ranting om rotete tenårin

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Vil ikke bruke tid på å skru på lyset? Tid? Virkelig? Du er så effektiv i din hverdag at du ikke har tid til å skru på og av lyset?

Nå svarer jeg for meg selv og ikke HV:
I min travle jobbhverdag, der vi knapt har tid til å gå på do, har vi sparepærer på toalettet. Jeg slår på lyset, famler meg inn, setter meg på toalettet og er nesten ferdig å tisse før det har blitt så lyst at jeg ser hva jeg gjør. Det er sikkert forskjell på sparepærer, men på jobben tar det altså så lang tid før de lyser at jeg ikke har tid til å stå å vente om jeg skal rekke å gå på do.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat