Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-20, 17:21   #51
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Trodde først jeg hadde fått invitasjon fra en person jeg trodde bedre om, til å bli medlem av fb-gruppen "Folkeopprøret mot klimahysteriet", og var på full fart inn i gruffetråden. Men etter å ha sett en ekstra gang så jeg at det var "Folkeopprøret mot folkeopprøret mot klimahysteriet". Så da havnet det her i stedet. Og gruppen har nå over 45.000 medlemmer. Det er bare en fjasegruppe, og jeg gadd ikke melde meg inn, men glad jeg tok feil likevel.

Også ble jeg glad for den veldig fine veska som lå på trappa mi i dag tidlig, kjøpt på Finn, sendt med Helthjem. Dixie 1656 i fargen "Walnut". Den har akkurat den størrelsen og formen jeg var ute etter, og ser ikke ut som den har vært brukt i det hele tatt.

Mens jeg er motsatt. Fint mennesker er forskjellige tenk vist alle hadde vert like

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv