Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-20, 10:52   #52
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Jeg jobber ikke i grunnskolen, men å detaljplanlegge for alle scenarier er rett og slett en enorm oppgave som jeg antar de færreste har gjort. At man har gjort seg noen tanker - ja, det må man regne med. Men å lage konkrete planer, som er det som faktisk tar mest tid, når man ikke vet hvem som skal inn i planene; det er helt ekstremt omfattende og sløsing med ressurser.

Jeg synes det er hinsides hvis det nå forventes en omfattende åpning mandag. Selv om jeg ikke er uenig i at det er viktig, og kanskje også riktig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat