Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-20, 14:18   #28
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyhetsdekning fra rettssaken om Johanne?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vet ikke. Det er ondt å ville drepe folk med annen kultur eller hudfarge pga det, men det er noe som blir med dyptgående ondt når man ikke "bare" (enorme hermetegn) kan drepe fremmede, men også setter hudfargen foran en relasjon man har, hvis det gir mening? Mange rasister er jo sånn "ja, jeg liker jo egentlig ikke jøder/muslimer/svarte, men DU er jo grei!".

Jeg syns morens vitnemål var helt hjerteskjærende.

Og så er jeg så rystet av at noen kan gå fra tilsynelatende normalt utrustet til så ond! Med ABB var det litt mer en varslet katastrofe, føler jeg, helt fra han var liten.

Kan rus gi sånne paranoide forestillinger og overbevisninger, og personlighetsforandringer?

Overgangen skjedde relativt fort så vidt jeg forsto. Gamle venner trakk seg unna jo mer rabiat han uttalte seg, så da stoppet vennskapelig korrigering opp.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat