Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-17, 10:57   #134
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Vi bor tre mennesker og to hunder på 160 kvm. Vi har akkurat passe med plass, synes jeg - det passer til tre relativt introverte personer å bo slik vi bor nå.

Vi har fire soverom, eller tre soverom og en loftsstue alt etter som man ser det. VI har ett bad, men et gjestetoalett og eget vaskerom, så det funker. Da vi bodde to tenåringsjenter og en baby her, var det lit snaut med bare ett bad.
Hvis jeg skulle endre på noe, var det inngangspartiet - vi har et knøtt lite vindfang som alltid er fullt av sko, yttertøy og hundegreier. Men når man kommer innenfor vindfanget, synes jeg huset er praktisk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat