Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-17, 11:59   #49
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i uttrykket: "by på deg selv"?

Jeg synes uttrykket er positivt ladet, selv om det såklart kan brukes som indirekte kritikk av folk som man mener ikke "byr (nok) på seg selv". Det er ikke et uttrykk jeg bruker selv, men hvis jeg skulle gjort det, ville det vært om folk som jeg opplever som åpne og rause og personlige på en behagelig måte.

Jeg synes ellers slett ikke det er et krav at kolleger eller andre skal fortelle om privatlivet sitt for at jeg skal føle at jeg kan ha en god (eller til og med ganske nær) relasjon til dem. Man kan være åpen og personlig f.eks. når det gjelder hva man mener og hvem man er helt uten å fortelle om familieliv eller ferieplaner.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat