Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 21:56   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.991
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om folkemordet i Syria

Vi hadde en veldig rar opplevelse i sommer. Min far eier et hus på Kreta, men utenfor turistområdene. I huset ved siden av ham så bodde det masse syriske menn som hadde rømt; delvis av politiske årsaker. Disse snakket litt engelsk så vi pratet litt med dem, og forstod at de ringte hjem en dag i uka for å høre om brødre og venner fremdeles var i live. Det kom veldig nær.

Vi befant oss på Kreta den 22. juli. Og disse karene var utrolig sympatiserende med oss over det som hadde skjedd i Norge, og syntes dette var dypt tragisk.

For all del; 22. juli i Norge var helt forferdelig. Men jeg tror det nærmer seg 5000 døde i Syria nå. Det er ikke noe mindre forferdelig, egentlig.

Det er alt jeg klarer å mene om saken.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat