Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-18, 09:29   #1
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seter i Operaen, pris vs opplevelse

Jeg skal gi mine foreldre operabilletter i gave, og lurer på hvor i operaen det er bra å sitte? Jeg har aldri selv vært der, og siden prisene varierer - lurer jeg på om noen av dere kan gi meg tips?

Jeg fant billetter på parketten nesten rett ved scenen til 580/pers, men jeg vet at de måtte flytte seg bakover i salen, den gangen jeg ga dem konsertbilletter til en Beatles-hyllest, fordi det rett og slett ble for høy musikk helt fremme...

Noen tips?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat