Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-07, 21:55   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Følge miljøfartsgrensen?

Jeg følger miljøfartsgrensen på ring 3. Den er 60 km/t. Jeg føler at jeg er ganske alene om å faktisk kjøre sakte nok. Dette er jo egentlig en god vei med 80 km/t fartsgrense sånn ellers.

Er jeg virkelig den eneste som kjører så sakte når det er miljøfartsgrense eller er dette noe jeg innbiller meg?







På disse sidene har jeg virkelig klart å fremstille meg selv om en sinke i trafikken. Jeg oppfatter det overhodet ikke sånn. Selv synes jeg at jeg følger fartsgrensen når det er er 60 eller lavere og generelt litt over fartsgrensen når det er 70 eller fortere. Allikevel har jeg alltid den oppfatningen at det er jeg som kjører aller saktest på veien.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat