Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-16, 21:26   #53
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.464
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ord og uttrykk jeg virkelig hater

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Det er like ille med de som putter inn preposisjoner der de ikke skal være. For eksempel "Hun heter for Maren" eller "Hva gjør du på?" og lignende irriterende setninger.

Dette er jo også dialekt. Jeg irriterer meg ikke over dialekter. Men jeg irriterer meg over dem som påstår at folk som snakker andre dialekter enn deres egen snakker "feil". Sikkert preget av å ha flyttet til motsatt kant av landet som 11-åring, og deretter jevnlig fått høre at jeg snakket feil (fra både barn og voksne) resten av oppveksten, til jeg flyttet fra bygda etter videregående.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat