Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-18, 15:38   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker/steder man bare må besøke i Oslo

Hvis du vil ha ne smak av ærverdige Oslo med litt kontinental schwung, kan du jo innta afternoon tea i bibliotekbaren på Bristol, eller spise lunsj på Theatercafeen. Theatercafeen er jo bare et steinkast fra Nationalteateret stasjon hvis du kommer med tog fra Gardermoen.

Og hvis du vil ha litt hipp og trendy kul Oslo, ville jeg tatt en tur til Grünerløkka. Det er mange morsomme butikker der, både retro-/bruktbutikker og nisjebutikker. veldig mange kule, spennende steder å spise også eller bare ta en kaffe også. Jeg har veldig lyst til å teste ut Ben Reddik, http://www.benreddik.no men har ikke hatt tid enda. Mathallen er ganske gøy hvis man er glad i mat.

Lagt til: Thon Panorama er rett ved Engebret Cafe. Den er veldig koselig og det er bra julestemning der. https://www.engebret-cafe.no/

Tally har allerede nett juleutstillingen på Steen og Strøm. Steen og Strøm har mathall i kjelleren, med flere restauranter og endel små spesialbutikker hvor du kan kjøpe godbiter til jul. Jeg liker godt parfymeavdelingen til Steen og Strøm også. Den ligger i inngangsetasjen og det er gøy å gå der og kikke litt, de har veldig stort utvalg av greier der.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat