Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-18, 23:16   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Vegar Hoel som Arne Rettedal er helt rååååå! Han snakker likt, har samme faktene og kroppsspråk. Han må ha gjort research fra hervtil evigheten Og så Pia Tjelta da. Fantastisk skuespiller!

Gleder meg til neste episode!

Jeg er fullstendig enig! Vegar Hoel er en utrolig dyktig skuespiller. Pia også, for all del. Jeg liker også Anne Regine Ellingseter(?), men hun kjenner jeg ikke spesielt godt til fra før. Rollefiguren hennes blir mer og mer interessant.

De to førstnevnte er jo fra min generasjon og veldig kjente lokalt, men også nasjonalt, kanskje Pia Tjelta mer enn Vegar, riktignok.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat