Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-18, 18:45   #125
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har ikke sett den Krigens Unge Hjerte, jeg visste ikke om den før jeg så den nevnt i denne anmeldelsen, faktisk.

Ellers stemmer det at det ikke er så mange episoder i hver sesong, men hver av dem er på lengde med en spillefilm.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tusen takk!

Stemmer det da at det finnes totalt 6 episoder à 90 minutter? Ja, utenom den Krigens Unge hjerte? Den har jeg ikke hørt om, er den også verdt å se, eller er kvaliteten dårlige, siden de skriver noe om nivåheving? Får man mer ut av Ku’damm dersom man har sett den?

Ah! Eg har sett Krigens unge hjerte og ikkje Ku’damm. :noterer:

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv