Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-13, 14:49   #18
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Akkurat den criseskip-greia måtte jeg kommentere og, da ei jeg kjenner la den ut. Jeg fortalte om min far som ikke fikk sykehjemsplass, da damen som skulle vurdere om han hadde behov for det, dukket opp på sykehuset akkurat i det sykepleierne hadde klart å stable den gamle, sjuke mannen, opp i en prekestol et øyeblikk. Far fikk avslag på sykehjemsplass siden han kunne stå på beina, var han ikke dårlig nok, så han klarer seg hjemme med tilsyn fire ganger om dagen.

Far min hadde aldri klart seg på et cruiceskip - han hadde gått rundt et hjørne på båten, ikke visst hvor han var lenger, mistet balansen, ramlet og ikke kommet seg opp igjen.

Fader, jeg kjenner den cruiseskipteksten provoserer meg langt inn i ryggmargen ennå.

Herlighet, snakk om å ta en avgjørelse på sviktende grunnlag.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat