Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-17, 14:46   #29
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Så er jeg kanskje ikke et hundemenneske, likevel..?

Opprinnelig lagt inn av Ambivalensia, her.

De "metodene" jeg kjenner til er bare så rotete eller grisete. Hun elsker f.eks. å få godbiter gjemt i et lag av papp og papir, men stuen ser jo ut som innsiden av en makuleringsmaskin etterpå. Tips til aktiviteter som ikke krever så mye opprydningsarbeid mottas med takk.


Apropos dette, så jeg akkurat noe som heter snuffle mat hvor man gjemmer godbiter og stimulerer hunden på denne måten: http://www.paw5.us/wooly-snuffle-mat/ Tenkte å kjøpe en sånn til hunden min til jul. Vet at den selges i Oslo hos Good Dog shop and bakery, men har ikke sjekket andre muligheter for å kjøpe den i Norge, men kan bestilles fra USA (men dyrt hvis man regner med frakt og mva og sånn). Et tips i alle fall.


Sist redigert av liefje : 01-11-17 kl 15:02.
liefje er aktiv nå   Svar med sitat