Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-19, 09:04   #256
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Det var en helt fin slutt, synes jeg. Hvis jeg bestemmer meg for å se de siste 3-4 episodene som en slags recap som forteller hvordan det hele gikk, i stedet for en historie som skulle begrunne og sannsynliggjøre de valgene folkene gjorde, så er det helt OK. Selve historien til hver enkelt av hovedpersonene er godt tenkt ut, og alle fikk akseptable slutter. (Det var ekstremt usannsynlig for meg at Grey Worm skulle la Jon leve når han oppdaget hva som hadde skjedd, og Tyrion også, forsåvidt, men i likhet med måten folk magisk forflyttet seg hit og dit i geografien, synes jeg det var greit at vi teleporterte noen uker inn i fremtiden uten å si noe om hvordan og hvorfor vi kom oss dit.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat