Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-19, 10:13   #30
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når lønner det seg å kjøpe flybilletter til Australia? Og hvor bestiller man dem?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Få høre mer om turen da, noen!
(og tog til Kina gjorde en kompis av meg i de glade backpackerdagene. Jeg har alltid hatt lyst til å gjøre det samme, men er litt usikker på om det er veldig smart for meg med ekstremt svak reisemage.)

Jeg tror kanskje jeg må lage en planleggingstråd etter hvert, men kanskje i M2? Jeg elsker å tenke ferie, så jeg har mange måneder med moro foran meg.

Og tog til Kina hadde vært så kult! Ulan Bator! Gobiørkenen! Mannen min er ganske klar på at denne togplanen blir han ikke med på. Yngste er på gli.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat