Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-16, 19:36   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk- skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Ser det ble litt uklart, budstikka skriver at jenta IKKE ble mobbet- det var mor som omtalte det som mobbing.

Ja, og det tror jeg stemmer. Jeg kan ikke påstå noe, men noe har skurret med mobbehistorien fra dag én, og jeg tror heller det dreier seg om en mor med store problemer. Det er det som er så problematisk med mobbekortet, for når det dras, og det dras ikke alltid med rette, så er man "fredet" etterpå. Jeg tror også det er bra at noen presenterer den andre siden. Mobbesaker kan også se ut slik som dette, men ofte får det angivelige mobbeofferets versjon stå uutfordret.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat