Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-17, 23:17   #138
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har også fått høre veldig mye "oh, så MOOODIG!" de gangene jeg klipper meg kort. Jentene i klassen til tenåringen var dødsfascinert og trodde nærmest ikke det gikk an.

(Og så har jeg fått høre "da ble vel mannen din lei seg da", og ærremulig lissom. )

Det med at mannen ønsker langt hår har jeg hørt ganske mange ganger som grunn til å la være å klippe seg.

Jeg er en sånn som ikke tør gjøre så store endringer. For meg handler det om at jeg synes oppmerksomheten som følger med er svært ubehagelig. Nå kunne jeg nok ikke tenke meg å klippe meg helt kort, men det er endel annet jeg kunne tenkt meg som jeg ikke gjør. Og jeg har landet på at det er greit, er ubehaget større enn lysten så får jeg heller la være.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat