Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-20, 09:06   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Dyne] Dun eller fiber?

Jeg har en aldeles fantastisk vinterdundyne fra Kid; tror merket er Maskot. Jeg elsker den, og det er nesten så høsten og vinteren er verdt det når jeg kan bytte til den.

Det er ganske lenge siden jeg kjøpte den, men kan ikke huske at den var avskrekkende dyr - dette var definitivt i en periode da jeg hadde ganske dårlig råd. Kan umulig ha betalt mer enn 1500 kroner for den, for det ville jeg aldri ha tatt meg råd til.

For meg er det også helt uaktuelt å bruke fiberdyne; de er bare ikke like behagelige, og hvis man skal få den samme følelsen av at dyna bare omslutter deg som jeg får av dundyna mi, må man opp i så høye prisklasser at man like godt kan kjøpe dun.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat