Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-17, 13:11   #47
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg er definitivt et frokostmenneske og blir frustrert av hoteller som gir meg bare en croissant eller en ristet loffskive (selv om jeg liker begge deler og gjerne tar det i tillegg til ordentlig mat).

Hverdagsfrokosten er havregrøt med blanding av store havregryn og steelcut, kokt på melk, blandet med masse cottage cheese og med naturell blåbær og valnøtter på. Lønnesirup er kjempegodt på, men det dropper jeg av sunnhetsgrunner. Drikker svart te til, for jeg har ikke lyst på svart kaffe så tidlig på morgenen.

Søndagsfrokosten er alltid havre-cc-pannekaker med bacon, yoghurt, bær og frukt, og en stor kanne kaffe. Et slags kompromiss mellom sunnhet og kos som alle kan leve med.

Jeg liker ellers engelsk frokost veldig godt, hvis jeg har god tid og ikke er stuptrøtt. Egg og bacon, bønner og blodpudding, med toast og marmelade ved siden av, og enten sterk te eller svart kaffe. Men jeg liker også amerikansk overdådighetsfrokost med pannekaker, sirup og bacon. Og så liker jeg selvsagt hjemmelagde rundstykker med gode oster og marmelade og skinke og sånt. Og granola med frukt og nøtter er også godt.

Jeg er rett og slett veldig glad i frokost.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat