Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-17, 13:46   #59
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg er egentlig ikke noe frokostmenneske jeg heller (jeg er ikke noe morgenmenneske punktum). Hvis jeg må opp tidlig må jeg ha noe søtt, gjerne ristet brød med marmelade, men i helgene derimot spiser vi ikke frokost før minst en time etter at vi har stått opp og da er det fantastisk å steke rundstykker, koke egg og dekke frokostbord med masse godt (dog har jeg aldri hatt sansen for tung frokost som egg og bacon).
Og så skjønner jeg meg ikke på dere som må ha en dusj hver morgen. Dusjing er så usannsynlig kjedelig og det absolutt siste jeg har lyst til å gjøre etter å ha dratt meg opp forskrekkelig tidlig (dvs før kl 10).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat