Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-17, 08:57   #412
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store hundetråden

Jeg har vært på blodsporkurs i helga med min hund. Veldig interessant og lærerikt - og veldig gøy! Han var helt ferdig da vi kom hjem på lørdag, men så sov han ikke i det hele tatt mens han var i bilen på formiddagen. Han stod og bjeffa og ulte, og det får jeg rett og slett ikke trent vekk så jeg gadd ikke bry meg med det. Men jeg visste jo at han ikek sov da.
I går var det samme saken, så jeg tror det er en veldig trøtt hund som i dag fikk lov til å legge seg i senga mi da jeg gikk på jobb. (Vanligvis får han ikke det, for han hører lyder fra veien og da må han fortelle alle at han er alene hjemme...)

Han tar sporet veldig godt, men lar seg lett distrahere av andre folk og hunder i nærheten. Og jeg skal trene mye mer med han og se om vi etter hvert får til å gå konkurranser. Det hadde jo vært gøy om han ble godkjent ettersøkshund!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat