Tråd: Goldendoodle
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-17, 23:56   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Goldendoodle

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Med alt det vanvittige som foregår i raseavl synes jeg slett ikke gjennomtenkt (og det er det jo når man har kjente foreldre, valgt Utifra egenskaper) blandingsavl er galt. Mye villere å betale 20.000kr for en syk og deformert rasehund......

Det finnes jo veldig mye gjennomtenkt og samvittighetsfull rasevl også. Det er ikke slik at all raseavl er uforsvarlig og alle rasehunder er syke. Det er heller ikke sånn at blandingshunder er friskere enn rasehunder.

Jeg har en rase som er kjent for å være veldig frisk og rask, som lever lenge og som er røytefri og allergivennlig. Jeg betalte 16500 for en valp av premierte foreldre i april i PR , hvor vi kjenner linjene mange, mange generasjoner tilbake.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat