Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-18, 07:23   #45
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg kjøpte i butikk i USA, men glemte å sjekke om de kan sende... jeg er fortsatt i USA, kan stikke innom butikk og kjøpe for deg om du vil og om jeg rekker.

Jeg er glad for at det ble Rusle, og ikke Biffen.

Hvis du er forbi og gidder, kjøp gjerne en i 10 og en i 12 til meg, så kan jeg selge den som ikke passer? Send meg mld så vippser jeg så snart du har kjøpt. Alle farger ok, kanskje helst rød eller falmet rød, og minst helst hvit og beige?

Bare hvis du gidder, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat