Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 12:23   #1
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Honning - igjen

I sönnen min sin barnehage, tilbys det honning som paalegg paa brödskivene tre ganger i uken. Ingen alternativer, utenom bare smör. Kanskje ikke saa mye aa hisse seg oppover, men det er unödvendig sukker, synes jeg, og sönnen min som egentlig elsker "vanlig" paalegg, har begynt aa faa smaken paa honningen og det liker jeg ikke. Spurte i dag om de ikke kunne servere noe annet, med argumentet "honning har 95 % sukker". Styrer var enig i at de skulle tilby et alternativ, men ville ikke fjerne honningen helt. Det er jo sunt, sa hun. Er det virkelig sunt?

Noen som har noen argumenter mot dette som jeg kan bruke? Eller noen linker?

Ellers er all mat i bhg. ökologisk, brödet er grovt etc., men saa var det altsaa denne honningen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat