Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 14:06   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Honning - igjen

Bare for aa forklare litt til: Bgh. er i Tyskland, og der er tingene litt annerledes.

Maaltidet de spiser (hvor de faar servert honningen som eneste paaleggalternativ tre dager) er en slags 2. frokost. De spiser vanlig frokost hjemme först, saa gaar de i bhg. ca. 0900 hvor de faar dette maaltidet ca. kl. 1030. Det er ingen av barna som spiser store mengder mat paa denne tiden. 2 halve skiver er maks utfra det jeg har sett + litt frukt og raakost som de ogsaa faar til dette maaltidet. Saa er det varm lunsj en gang mellom kl. 1300 og 1330. Veldig bra ökologisk mat og ingen dessert. Det er m.a.o. ikke et stort problem med denne honningen i og med at det er saapass lite. Det irriterte meg bare at styrer sa at det var sunt. Jeg trenger "bevis" paa at det er slik!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat